من بازی جنایی MOBGANGS.COM که خیلی هم باحاله رو پیدا کردم. هم گرافیک بالایی داره هم اینکه خیلی جذابه. برای ثبت نام به اینجا http://madgangs.com/?affiliate_guid=2604859 برو! بازگشت عکاس نگون بخت!
مرکز بازی های کامپیوتری
مرکز تخصصی بازی

دنیای Dead Rising در فیلم های مختلفی به چشم خورده است. عنوانی که در آن زامبی ها بیشتر به یک مشت گوشت متحرک شباهت دارند و شخصیت اصلی بازی با احساسات خاص خودش شروع به از بین بردن آن ها می کند. در Dead Rising فرانک وست (Frank West) یک دست و پنجه حسابی با زامبی ها نرم کرد. اما مثل اینکه Capcom دوباره او را به سرزمین زامبی ها دعوت کرده تا بتواند با زامبی ها یک گفت و گوی خودمانی دیگری داشته باشد که البته سرانجام آن، پیکر غرق خون وست و دست و پای قطع شده زامبی ها خواهد بود. هیچ عکاس نگون بختی آرزو ندارد که جای وست قرار بگیرد، اما Dead Rising 2: Off the Record می خواهد بار دیگر از کارت وست استفاده کند تا بازیکنان با یک شخصیت آشنا دنباله این سری از بازی ها را پشت سر بگذارند.

فرانک قرار است مانند چاک گرین (Chuck Green) که در نسخه اول Dead Rising قرار داشت، پرده از راز این زامبی ها بردارد و به اسرار پشت پرده آن ها پی ببرد. آیا Fortune City می تواند خودش را از وجود زامبی ها خالی ببیند؟ در Off the Record بازیکنان با چیزهای جدیدی روبرو می شوند که برای اولین بار در این سری از بازی ها به چشم می خورند. در این عنوان شخصیت اصلی بازی به قهرمانی تبدیل شده که زامبی ها را خوب می شناسد و به خوبی می تواند از پس آن ها بربیاید. بازی دارای یک خط داستانی، دشمنان و سلاح های جدید خواهد بود. همچنین مهارت های عکاسی فرانک نیز در این بازی افزایش پیدا کرده اند.

نکته جالب اینجاست که بر خلاف اسم بازی که حکایت از نسخه دوم دارد، داستان بازی پس از وقایع نسخه اول به وقوع می پیوندد و این اتفاق باعث شده که طرافداران بازی بسیار خشنود باشند. حتی کسانی که بازی DR2 را به اتمام رسانده اند به این موضوع شاره می کنند که روند داستانی در نسخه اول هیجان انگیزتر بوده است. بزرگترین تغییر این عنوان، اضافه شدن منطقه جدیدی به نام Uranus Zone است که از پارک و کازینوهای بزرگ تشکیل شده و به مراتب از Dead Rising 2 وسیع تر هستند. منطقه Uranus Zone به شکل مکان هایی مربوط به آینده طراحی شده و آیتم ها و قسمت های منحصر به فردی در آن دیده می شوند.

این محیط از سه پارک بزرگ تشکیل شده که در آن ها می توان با تجهیزات مختلف بناهایی را که زامبی ها در آن حضور دارند را تخریب کرد. یکی از این قسمت ها، یک کشتی دزدان دریایی است که به طور مثال می توان با پرتاب ترقه به داخل آن، زامبی هایی که در آن قرار دارند را از بین برد. زمانی که ترقه را پرتاب می کنید، ممکن است روی بدن یکی از زامبی ها گیر کند. این موضوع باعث می شود که توجه زامبی های دیگر نیز به آن جلب شود. زمانی که همه آن ها دور ترقه جمع می شوند، با یک انفجار دیدنی مواجه خواهید شد و بارانی از دست و پا را مشاهده می کنید که به هوا می روند. اگر بتوانید از این  قسمت ها عکاسی کنید، بازی به شما امتیازهای بسیار خوبی می دهد و حتی بعداً می توانید این تصاویر را در دوربین فرانک مشاهده کنید.

کسانی که بازی را از نزدیک تجربه کرده بودند، خود را در محیط آشنایی یافتند که مانند آن را در بازی های گذشته مشاهده کرده بودند. محیط هایی که تنها در آن ها می توان یک کشتار جانانه راه انداخت و به زامبی ها یک حال اساسی داد! همین المان باعث می شود که بازیکنان همچنان این موضوع را در نظر بگیرند که در حال بازی کردن یک Dead Rising هستند. بازی ای که در آن باید روی خیلی از مسائل چشم پوشی کرد و فقط به فکر از بین بردن زامبی ها بود. دموی 10 دقیقه ای که از DR2: Off the Record در E3 به نمایش درآمد، این فرصت را به بازیکنان داد تا آن ها با سلاح های جدید آشنا شوند و بتوانند با طرز کار آن ها آشنا شوند.

همانند نسخه های گذشته در این بازی می توان از هر چیزی به عنوان یک سلاح کشنده استفاده کرد. همچنین می توان با استفاده از ایده های خلاقانه ای که به مغز برخی از کاربران خطور می کند، چند سلاح را با هم ترکیب کرد تا با وسیله جدیدی به تکه تکه کردن زامبی ها پرداخت. به طور مثال، می توان یک دستگاه توپ تنیس پرتاب کن را به یک دستگاه بسیار خطرناک و کشنده تبدیل کرد. تنها کافی است که توپ های آن را با نفت ترکیب و آن ها را شعله ور کرد. اینجاست که می توان توپ های آتشین به سمت زامبی ها پرتاب کرد! همچنین می توان ترقه های زیادی را درون یک اسب اسباب بازی قرار داد و آن را به سمت زامبی ها فرستاد. امکان انجام شرین کاری های مختلف در این عنوان باعث شده که بازیکنان همیشه در حال پیدا کردن سلاح های جدید و راه های مختلف برای نابود کردن زامبی ها باشند.

یکی از موارد بسیار جالبی که در بازی قرار گرفته بود، یک Cryo Pad بود که برای بستن دست ها و پاهای آسیب دیده به کار می رفت. کار جالبی می توان با این وسیله انجام داد. می توانید آن را بگیرید، آتش بزنید و سپس به صورت یک سیلی محکم به زامبی ها بزنید که باعث می شود، زامبی مورد نظر شش دور دور خودش بچرخد. یکی دیگر از وسایل مورد استفاده در بازی، یک کلاه باطری دار است که چشم های لیزری دارد و به وسیله آن می توان به سمت زامبی ها تیراندازی کرد. عنوان Dead Rising 2: Off the Record خیلی با نسخه های قبلی متفاوت نیست و سورپرایز آنچنانی ای را برای طرفدارانش در بر ندارد، اما همچنان یک گیم پلی هیجان انگیز برای بازیکنان و فرانک را در Fortune City به همراه دارد. این بازی در تابستان برای Xbox 360 ،PS3 و PC عرضه می شود.


تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما گردنبند فروهر اصل عطر جنیفر لوپز عطر بریتنی اسپیرز دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amir